Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Missemjau.

Tittade på Pettson & Findus kattonauten idag. den är så rolig :)
Älskar Findus kommentarer ibland hehe.


Vart man än kollar på internet nu så har verkligen alla skrivit nåt om vinterkläder..
ja vad fan ska man ha? har inte ens brytt mig om att fundera på det än.
Hugo kan ha overallen som han hade förra året, så den kan han ha här hemma.
Ska väl köpa en till dagis, men alla verkar ju va så dyra.
Vi har liksom inte råd att köpa vinterkläder till ETT barn för närmare 1000 lappen..
tänk sen när tvillingarna också ska ha såna vinterkläder,, uj uj va dyrt det kommer bli..

jaja, vi får se. Nåt ska vi väl hitta iaf :)


Imorgon ska svärmor låna tvillingarna en stund,, då får Hugo ha lite egentid med mamma & pappa :)

Har pratat med syrran idag, på måndag ska vi börja simma, ska bli nice. Sen ska jag börja på gymet där mamma går. så nu jäklar.
Jag har bestämt mig, nu eller aldrig.
Beach 2011 here I come haha..



Nu ska jag titta på tv.
hej hej :)

Kommentarer
Postat av: frida

jag kollar mkt på tradera. tycker det är svin dyrt med kläder till barn och fram för allt vinter kläder hua!!

2010-09-14 @ 21:10:07
URL: http://frudernmar.se
Postat av: Ammie

åååå jag vill också simma :(



Sv: Jaa jag är verkligen glad att vi har varandra :) skulle nog inte klara mig så bra som jag gör idag om jag inte hade dig i mitt liv :)

ska bli sååå kul o träna o så igen :)



Hehe ska försöka uppdatera bloggen lite ;)



PussPuss<3<3

2010-09-14 @ 23:31:06
URL: http://ammiecool.webblogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback