Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Sjukling..

Idag mår jag inte bra alls.. förkyld & feber.. var jättelängesen jag var sjuk så det är lite ovant, jobbigt om inte annat att inte orka göra allt man vill göra..

Har ägnat dagen hittills från 10 imorse med att tvätta.. skönt att man bor så nära tvättstugan..
tänk vad mycket el jag sparar när jag inte tvättar så mycket hemma ;)
+ att man får tvätten torr på en gång :)

Fast nu ligger det i hela köket och jag orkar inte ta bort det..
jag gör det sen.

Ronny & Hugo gick iväg en sväng, bebisarna sover, så jag ska nog passa på att vila lite..

Vad gör ni andra denna lördag då? :)

Puss



Just ja, 11 september idag,, tänk att det var 9 år sen World trade center försvann..
(det är väl 9 år sen?)
Tiden går väldigt fort.
Men sen minns man ju mer ju äldre man blir.. när man är typ 18 så minns man ju inte så jättemycket av det som hände 10 år tidigare.. men nu när jag är 24 så minns jag ju det mesta från när jag var 14..

Jag känner mig gammal, i mars fyller jag 25. Då kommer jag över den där gränsen då man tillhör äldre haha.. under 25 är man liksom ung. över 25 är man på väg mot 30,40,50..
tycker jag. :p
Åldersångest är fan inte kul..

Tänk när man var typ 16, då tyckte man att dom som var 25 var så mycket äldre och jättevuxna.
Nu när man snart är där själv så ser man det lite annorlunda :p


Aja,, hej då :)

Kommentarer
Postat av: FAAKIE - WWW.FAAKIES.BLOGG.SE★

hejsan, allt bra?

2010-09-11 @ 15:21:08
URL: http://HTTP://WWW.FAAKIES.BLOGG.SE
Postat av: Fröken Fredrikson - oliver och mollies mamma

Haha jag börjar också få åldersnojja :) usch alltså!

2010-09-11 @ 22:03:57
URL: http://emiliefredrikson.blogg.se/
Postat av: FAAKIE - WWW.FAAKIES.BLOGG.SE★

också ruggigt förkyld nu, ush! haft en fin lördag annars?

2010-09-12 @ 00:15:40
URL: http://HTTP://WWW.FAAKIES.BLOGG.SE
Postat av: CLASSY - UNG BLIVANDE MAMMA!

Okej :P Allt bra?

2010-09-12 @ 17:42:50
URL: http://classys.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback