Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Söndag..

Då var denna vecka snart slut.
Idag är jag lite förvirrad.. tänk om man visste hur man skulle göra?.
Och att våga ta steget liksom.

jaja.. idag har jag städat lite,, som vanligt. :p
finns alltid nåt att städa eller fixa :p

Ronny tog med sig Hugo till Färnäs. Tvillingarna sover..

Ammie var nyss hit med kameran som jag lämnade hos henne i fredags,
ville inte riskera att tappa den då vi har såå mycket kort på minneskortet.
Ska köpa nytt minneskort men har glömt bort det varje gång vi är och handlar..


Solen skiner idag, det är ju positivt :)
Tänk att vi är inne i september.. vart tog Juli & Augusti vägen? hehe.


Ska nog baka lite i veckan, så jag inte behöver göra allt sista veckan innan dopet.

Vi måste köpa en frys, nån som har nån till salu? :)

Jag ska bli värsta mamman som gör allt själv, all mat, bröd, fikabröd osv.
Haha..
ett steg på vägen är ju att ha en frys, den vi har nu får det inte plats mycket i,
den passar verkligen inte att finnas i en 4a med 5 pers i :p

Ska lägga ut lite bilder sen bara vi hittar sladden till nya kameran,
denna dator är för gammal så det finns inte ens minneskortsuttag (eller va de heter).




Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback