Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Tidsfördriv :)

Hur bor du: I en 4a på Rödmyren
Brukar du komma i tid: Jag försöker, men med 3 barn är det inte alltid så lätt ;p fast med bara Hugo var jag också jättedålig på att passa tider :p
Hur lång är du: 171 cm
Kan du laga mat: Jadå, men skulle vilja kunna lite mer avancerad mat
Vad jobbar du med/pluggar du: Studerade upp betyg via komvux, är nu mammaledig.
Vad har du på dig just nu: Svarta byxor, blått linne.
Har du någon fobi: Vatten/Hav. Det värsta jag vet och jag drömmer jämt om översvämningar, tsunamis, att jag är på ett fartyg och det kommer väärldens vågor som slår omkull oss men jag överlever jämt. Får typ panik av tanken på att vara under vatten.
Hade du en bra kväll igår: Ja den var som alla andra kvällar :p
Vilket är ditt senaste inköp: Köpte mat idag.. annars kläder till mig till dopet och kläder till mina barn.
Din favoritdryck på morgonen: Vatten
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Försäkringskassan
Har du sovit i din egen säng inatt: Ja vart annars? :p
Vad hade du sönder senast: Hmm minns inte, är ganska bra på att inte ha sönder saker faktiskt ;)
Vem snackade du med senast: Ronny
Varm favoritdricka: Varm choklad/oboy men dricker inte varma drycker så ofta. kaffe då och då men det blir jag bara trött av :p
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Vatten
Alkoholhaltig favoritdricka: Öl eller vitt vin.
När gjorde du senast något riktigt dumt: Hmm, gör väl alltid nåt dumt :p
Saknar du någon just nu: Emma T, som jag förhoppningsvis får träffa nästa helg :) En stund iaf :)
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Skitsnack och falska människor, lögner.
Någon jag stör mig på: Finns många,, men orkar inte lägga energi på dom så försöker att tänka på annt.
Intressen: Nja,, jag gillar det mesta men har inget speciellt intresse.
senaste person du kramade: Max :)
Senaste person du ringde: Ronny
Senaste person som ringde dig: Ronny
Vad drack du senast: Vatten
Vill du ha barn: Har 3 underbara pojkar, vill gärna ha fler, men inte än ;p
Längtar du till din nästa födelsedag: Ja faktiskt, fyller 25. Syrran fyller 20 nån vecka innan så vi ska ha en feting fest :)
Har rakat dina ben någon gång: Ja :p
Är du sugen på något nu: Faktiskt inte, konstigt nog. :P
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: Ingen,, jag socialdricker kaffe när jag har besök eller är på besök :p
Använder du hudkräm: Ja annars blir jag torr som en jag vet inte vad :p
Attraheras du av män med skägg: Nja, oftast inte men om han passar i det så,, men absolut inte mycket skägg, det blir jag äcklad av haha :p
Micro-pop eller poppa själv: Micro-pop.
Brukar du baka: Ibland, inför kalas osv. Försöker att inte göra det för ofta, då äter man bara för mycket av de :p
Röstade du i det senaste valet: Ja, rött.
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Jadå, vissa saker kunde vara annorlunda men..
Vilken låt lyssnade du senast på: Nåt på radion kanske..
Har någon annan sovit i din säng inatt: Nej :p Eller ja Ronny men det är ju VÅRAN säng.
Vad tycker du är äckligt: Snor & öron & fötter! :p
Har du pengar på mobilen: Jajjamen.

Kommentarer
Postat av: Catte

Gör du rätt i! =)

ja du kan ju kolla upp vilken dag du har tid! =)

kramar

2010-09-23 @ 15:54:46
URL: http://crazymee.webblogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback