Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Yammie..

Har sovit en stund.. så skönt när man inte mår bra.
Hoppas jag mår bättre imorgon, idag har jag iaf köpt nässpray och alvedon..

Nu tittar jag på Halv åtta hos mig och sen blir det Ullared.
Jag längtar såå tills jag & Ronny ska åka ner dit i vår, bara vi två, ha lite semester och shoppa :)

Känns skönt att han snart har körkort, så man kan göra mer saker på andra ställen, bara vi, våran familj med våra älskade barn!




Ska mumsa i mig en sån sandwich, dom är ju så jävla goda.
Man blir nästan beroende haha..
Råkade köpa fel på willys förut, med basilika istället för lök, dom är röda båda två,, men fan va äcklig den var, uuusch.
Men nu köpte jag rätt ;)


Inte lätt när man ska ha koll på allt :p
Det blir lätt fullt i hjärnan haha..



Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback