Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

=(

Alltså hur ska jag klara mig när syrran har flyttat?!
Jag kommer ju sakna ihjäl mig, och att inte ha henne på samma ort kommer kännas så tomt,
varje gång hon är hos Micke så känns det verkligen att det är nåt som fattas här hemma..
även om vi inte ses varje dag annars, så blir det tomt.

Buhuu :(

Jag får väl åka och hälsa på ofta iaf :)
Vem vet, jag kanske följer efter och flyttar jag också :P
You never know.. här har man ju ingen framtid iaf, finns ju varken jobb eller utbildningar som man vill gå..
fast skulle jag flytta ifrån mamma skulle mitt hjärta slitas itu ändå.. och alla andra syskon! Och alla vänner!


hmmm. hur ska vi göra då då.. jaja det märks vad som händer!



Kommentarer
Postat av: Lina

ja, jag funderar på att göra en egen bok till heidi också! :D klistra in hennes band från bb. och första hårtuss, haha.. har köpt en bok från åhlens med vita papper. funderar på att fylla den med en massa kul! :D göra något eget :D

2011-04-08 @ 17:55:42
URL: http://millblomskan.blogg.se/
Postat av: Emma

Det känns ingen speciellt. Utan mest spännade. Visst kommer det bli lite tufft i bland efterso albin är så liten än men det känns mest spännade :) Ja det är nästan som tvillingar så sant :) KRAM

2011-04-09 @ 09:10:45
URL: http://familjenperssonss.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback