Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Faaan

Ni vet såna där dagar när allt bara går fel och allt är bajs?
En sån dag har jag idag.

Allt går fel, det känns som att hjärnan är avstängd eller nåt, det är liksom sånt som är hur enkelt som helst som går jättebra annars, och då blir man så irriterad när det inte funkar :P
Max & Vincent har nyss fått lunch, dom bara spottar ut och sitter och skrattar åt mig :P
Innan så kunde dom inte leka för sig själv, utan båda ska va i mammas knä.
Hugo tjatar som fan, inget duger utan han SKA ha det han vill fast jag ger mig inte och han blir så jävla sur och jag känner mig som elakaste mamman ever.
Jag har knappt kunnat gå och kissat utan massa tjat, och knappt ätit heller så nu protesterar kroppen också, det känns att det är tomt på näring och tålamodet börjar ta slut.

ÅÅh :p


Jag hatar dessa dagar.


Nu ska tvillingarna sova iallafall och Hugo tittar på tv,
så nu ska jag äta nåt och bara sitta och glo och andas ut i 5 min!!



Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback