Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

gääsp..

Hade en väldigt pigg son imorse, han som knappt orkar gå upp när vi ska till dagis annars :p
så idag har han varit något sur och tvär :p

Vad har vi gjort idag?..
hmm,, jo vi var ute och fixade lite, bredde ut snön lite så den vart tunnare så den smälter bort fortare..
på framsidan är det tomt på snö nu iaf :)
så nån dag när herrn i huset är hemma och kan hjälpa mig med barnen så ska jag klippa ner buskarna och kratta och lite sånt.

Sen har vi varit på en cykeltur, eller ja, Hugo cyklade :)
fast han ramlar ibland och blir så jävla sur och lämnar cykeln där och går iväg :p
Hoppades på att tvillingarna skulle sova en stund i vagnen då, men icke..
dom har inte sovit nånting idag.. annars sover dom ca 1-2 timmar mitt på dagen.

NU sover alla barn iaf och jag också nästan..
ska snart gå och stänga mina blå, imorgon är det torsdag och snart är det helg igen!
På Fredag kommer mamma hem igen, har saknat henne massor faktiskt!
Min lilla mamma, är så glad att jag har henne!

Gud va kul det är att lyssna på tvillingarna ibland,
det låter verkligen som om dom pratar med varandra, dom skrattar och håller på,
undrar om dom förstår varandra? Jag förstår då ingenting av de dom säger haha.


Nej nu ska jag göra mig iordning för sängen.
Puss & God natt!

Kommentarer
Postat av: michaela med bebis

åh..det måste vara en härlig upplevelse med tvillingar. kan tänka mig att det värmer hjärtat när dom ligger och snackar sådär =)

2011-04-06 @ 22:53:11
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback