Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

God afton. :)

Dagen har gått bra idag också, Max har inte gnällt särskilt mycket. Han leker nästan som vanligt och verkar inte ha så ont.. idag har han bara fått 2 värktabletter.
Lite krångligt bara, vi kan inte låta Max & Vincent krypa runt, då är det nog stor risk att Max belastar eller typ kommer åt fingret.
Så dom får åka gåstolarna..
Åker bara en av dom gåstol, ja då blir den andra påkörd :P
så det är lika bra att göra samma med båda :p

Imorgon ska vi till läkaren igen, hoppas det ser bra ut.
Men jag tror det kommer bli operation, benet sticker ju ut, och hur blir det annars när huden växer ut där? Om det är en benbit och sen bara hud så kommer han ju vara jättekänslig och slå i den.
Ja vi får se, ska till Ortopeden i slutet av veckan.


Haft lite besök av mamma idag också. Sen har jag fixar lite ute, rensat lite ogräs..

Jag har mått bra idag, det känns liksom ganska bra på nåt sätt, trotts allt.
När vi åkte hem från akuten så var jag säker på att det skulle bli en helvetes vecka med mycket skrik och ingen sömn osv.. men det har ju gått jättebra hittills. Förvånad - ja!!

Jag är glad för det! Hoppas allt detta går så smidigt som möjligt, utan komplikationer.







Kommentarer
Postat av: Coquina

Vad jobbigt =( Ny tävling på min matblogg så kika gärna in där om du gillar smycken =)

2011-04-27 @ 21:06:56
URL: http://coquina.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback