Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Härligt.

Gud vad skönt det känns att det är vår, för nu säger man väl även här i Mora att det är vår? :p
Snart är det sommar!!
Det känns så roligt, har så mycket planer :)

Idag har vi en sur Hugo här hemma, han somnade sent igår och upp tidigt till dagis imorse.
Eftersom vi knappt var hemma igår så har jag inte hunnit ta reda på all ren tvätt sen i lördags,
så då tyckte jag att idag tar vi en hemma-städ-fix-mys dag.
Det märks på en gång då jag inte har varit hemma och städat på en dag, fast vi är två vuxna i detta hushåll, märkligt va? ....
Är ganska jobbigt måste jag säga, att jag är den enda vuxna här fast vi bor två st. :p
karlar... (iaf vissa..)
Jag skulle vilja ha en karl som tycker om att ha fint hemma, som gillar att fixa och som intresserar sig för att göra fint, iallafall lite. Tänk om vi hade haft ett hus som skulle fixas iordning,
herregud då skulle jag ju dö eftersom jag skulle vara den enda som fixade & samtidigt ta hand om 3 barn och planering av middagar & matinköp & tvätt & städ & utefix & allt.

Igår fick jag höra att jag var jätteduktig som klarar av allt, det behövde jag verkligen höra,
det gav mig ny energi :)
Är ju inte så ofta man får höra sånt tyvärr,, iaf inte från dom som borde visa att dom bryr sig liksom.. (om ni förstår vad jag menar).

För det är jättekämpigt ibland, och ibland behöver man höra lite snälla saker som ger en mer ork :)

När svärmor hade alla 3 barnen här för någon helg sen,
så sa hon att nu märkte hon hur mycket det är när man har tvillingar. :p
Skönt att det är någon som förstår mig :p
Fast jag är ju van nu, man kommer in i det hela och man lär sig hur man ska göra för att allt ska flyta på så smidigt som möjligt.

Jag skulle vilja ha kontakt med fler tvillingföräldrar som man kan byta lite ord med och som faktiskt vet hur det är, nån som läser som har tvillingar??
Kommentera, eller lägg till mig på facebook ;) Katarina Wikberg heter jag..




Nej nu ska jag fortsätta här hemma.
Puss & hej



Kommentarer
Postat av: Elise Andersson

Hejsan där!



Jag har tyvärr inte nån Facebook men här på bloggen är jag kontaktbar.

Har aldrig tänkt på att lämna min bloggadress här men nu när du specifikt letade efter tvillingmammor kunde jag inte låta bli :-)

Jag har tvillingarna Della och Lex (fyller 4)

+ en 16, 14 och 9:åring.



Mina twins är ju dock älder men jag kanske kan hjälpa dig ibland ändå :-)



Hoppas jag kan vara till hjälp



//Elise Andersson

2011-04-04 @ 14:28:43
URL: http://eliseochbarnen.bloggplatsen.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback