Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Jaha??

Alltså det känns lite komiskt.. Max har liksom inte gnällt nånting.
Har han inte ont? Fan jag hade haft dö-ont säkert :p
Vincent har faktiskt gnällt lite mer än vanligt, kanske han känner av på nåt sätt? Tvillingar kan ju va lite sådär.
Ja jag vet inte..
Är glad att det har gått smidigt hittills iaf, vi fick sova hela natten.
Ska till läkaren idag och lägga om, och så ska han väl titta lite på det.
Spännande att se hur det ser ut idag, fast jag vill nog inte titta..
Ronny får hålla i..
Syrran & Micke kommer hit och passar Hugo & Vincent iaf, skönt det så vi kan ägna oss åt Max.
Stort tack till er!!!


Men det märks att Max vet vad som hänt, Hugo råkade smälla igen dörren och Max vart jätteledsen, tror han känner igen "smäll-ljudet"..
Ska åka och köpa en hasp idag, så vi kan sätta fast dörren högt upp så inte Hugo når.

Låg och tänkte igår när jag skulle sova, gud vad mycket faror det finns egentligen,
även om man barnsäkrar så kan det hända massor.
Tyvärr kan man ju inte ha stenkoll varenda sekund, inte när man har fler barn iaf,
det går liksom inte. Man försöker men..
Nej usch, jag är jättenojjig på allting nu, tur att barn är så tåliga som dom är, men ändå..


Usch vad jag började gråta när jag såg Max handavtryck som vi gjorde när han var 10 veckor.
En bit av fingret är liksom borta. :(

Usch.. som sagt det här kommer ta ett tag att smälta.



Hugo, Max & Vincent, mamma älskar er så otroligt mycket!!
Ni är mitt allt!! Det får inte hända såna här saker! :(




Älskade Max, Januari -11.



Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback