Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Massa lek

Hej hej.
Sitter här och kikar lite i väntan på att Max & Vincent ska vakna,
sen går vi till Catrin m.familj så Hugo & Liam får leka idag igen :)

Dom var hit igår, fast då var Hugo lite sur & tvär :P Han somnade sent och vaknade tidigt så han var nog trött.

Sen igår tog vi en promenad så Hugo fick cykla lite,
fast vägen är så ojämn på vissa ställen och Hugo ser det inte, så han ramlar och sen blir han så sur och tvärvägrar cykla nåt mer :p

Idag blåser det inte lika mycket tror jag? Skönt isåfall, det har blåst så mycket i flera dagar så nu vill vi har det vindstilla så man kan va ute lite mer!
Hade ju tänkt kratta här ute i helgen när Ronny inte jobba men det gick ju inte som planerat. :p

Undrar hur det går för brorsorna då? Dom är ju på kryssning, dom kommer hem idag tror jag.
Men det hade blåst som sjutton där ute var det nån som sa.
Tur att jag inte var med, jag är livrädd för hav och när båten gungar så får jag nästan panik haha.

Jaja nu ska jag dammsuga en sväng här hemma.

Hej hej.

Kommentarer
Postat av: Catte

haha ja och idag var det tvärt om. ;P

2011-04-10 @ 17:58:25
URL: http://varatlillaliv.blogg.se/
Postat av: Catrin

ja det kommer det nog bli. =)

kram

2011-04-10 @ 21:31:35
URL: http://varatlillaliv.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback