Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Nu har jag äntligen lyckats sova en stund ...

Nu har jag äntligen lyckats sova en stund och lugnat ner mig, så nu känns det lite bättre iaf. Vad hemskt det är när man får en sån chock och när det har lugnat ner sig, kroppen och hjärnan blir helt slut alltså. Fy sjutton. Ändå har det ju gått någorlunda bra det som hänt, det kunde ju vara mycket värre. Men det är faktiskt nog jobbigt ändå. Jag gillar inte tanken på att kropps delar är avhuggna, sånt tål jag inte. Nu är det som det är och jag måste försöka fatta det och inse fakta, det går inte att vrida tillbaka klockan hur mycket jag än vill, och vi får helt enkelt leva med att vår son har ett amputerat finger.


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback