Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Sorgligt!

Det är så jävla sjukt.
Folk kan inte vara ärliga och bete sig schysst, nej istället går dom bakom ens rygg och snackar illa!
Gör jag nåt fel, var då snäll och berätta det så jag har en chans att ändra på mig. Ingen är perfekt, inte jag, men inte du heller!

Behandla andra som du själv vill bli behandlad, det lever jag efter, tänk om fler gjorde det!!

Synd att man inte är en robot så man tål att bli sårad, för det är djävulskt jobbigt!




Kommentarer
Postat av: E ♥ Aspelin

Folk är dumma i huvudet, hur mkt man än försöker ändra på sig så finns det alltid någon som stör sig. I själva verket kanske det är dom som borde ändra på sig :)

2011-04-11 @ 11:03:53
URL: http://emelieaspelin.se
Postat av: E ♥ Aspelin

Ja verkligen, fy fasen vad skönt att jag inte är ensam om att tycka det. Det är verkligen inte roligt att vara gravid även om det är det bästa som har hänt liksom :) Man är skitglad samtidigt som man känner sig nere och allt är bara drygt. Haha! :)



Jaaa precis! Så känner jag också, bättre att folk är ärliga och man kanske blir ledsen, än att gå runt och vara glad i tron om att folk gillar en när dom i själva verket snackar hur mkt skit om helst. :)

2011-04-11 @ 11:39:34
URL: http://emelieaspelin.se

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback