Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Tänder & golv.

Idag har tvillingarna fått tänder, äntligen!

Trodde dom aldrig skulle få några, haha. :p
Igår hade dom inga.

Vincent har ju känt av sina jättelänge, och man har känt att det varit en tand på väg upp,
men det har gått otroligt segt. Men nu äntligen har han fått den :)
Han har alltså 1.

Max har inte varit annorlunda alls, man har liksom inte märkt att det varit tänder på gång,
och nu har han 2 helt plötsligt :P

Ja det går fort när det väl sätter igång!

Dom har krypit idag också :) Annars har dom tagit sig fram på sina egna vis, ålat och sådär.
Hugo kröp ju inte förräns närmare året, han åkte på rumpan istället, och fort gick det. :p

Dom har även börjat så att dom ska ställa sig upp mot saker,
så nu går det minsann undan :p helt plötsligt :p


Dom är ändå 9 månader så nu borde det går framåt. :)


Dom har badat alla 3 för ett tag sen, sen låg dom alla 3 på ett täcke och myste,
Hugo är så jäkla go med sina småbröder, det syns verkligen att han tycker om dom!
Jag blir så glad i mammahjärtat när jag ser hur han är mot dom :)

Sen lade jag tvillingarna, satt här lite medans han tittade på Bolibompa,
sen tyckte jag det var lite ovanligt tyst.
Då tittade jag och han hade krupit ihop med täcket runt sig och somnat.
Myspojke :)
Kan inte va så bekvämt på golvet.. men jag lade han såklart i sin säng och nu sover han igen.

Så nu har jag det lugnt och skönt här hemma, pappan jobbar ju kväll.
Undrar vad jag ska hitta på då??
Se på tv senare iaf, ja just ja ska sätta igång diskmaskinen och hänga tvätt..

imorgon skulle vi nog träffa min kära vän Ammie :)
Hoppas det blir av :)


Aja, ha en bra kväll allihopa!
Ska uppdatera privata bloggen också, om en stund..

Puss Hej



Kommentarer
Postat av: Emma

Ja det är kul men svårt haha :)

Ja vem vet vad framtiden säger :)

2011-04-05 @ 19:08:47
URL: http://familjenperssonss.blogg.se/
Postat av: Hemmafrun i USA

Hej vad roligt att du gillade mitt inredningsinlagg! :) Valkommen tillbaka och kika runt lite! :)



Maste bara saga att du har grymt sota sma kottar! ♥

2011-04-05 @ 19:42:44
URL: http://whoframedjoanna.bloggsida.se
Postat av: birgitta

vill så gärna läsa din andra blogg oxå .Men blir inte sur om du inte vill...är så roligt med denna kram ..Birgitta

2011-04-05 @ 20:07:22
Postat av: Veronica, mamma till Nim.

weee tänder :)



jadu.. syskon blir det väl.. så småningom :) är ju rätt lungt med EN ;)

2011-04-05 @ 22:21:13
URL: http://attblifler.blogg.se/
Postat av: Ammie

Klart det blir av gumman :D vad ska vi hitta på?? =)



Puss <3

2011-04-06 @ 00:04:32
URL: http://ammiecool.webblogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback