Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Vårdcentralen

God dag God dag.
Imorse fick jag för mig att ringa vårdcentralen och få en tid..
vi har ju varit sjuka så länge, så tänkte att det skadar inte att kolla.
Minns knappt när jag var till VC sist, hatar att åka till sjukhuset.

Jag var röd i halsen men inget som behövde medicineras.
Skönt att veta liksom, då är det bara att vänta och vänta :p

Mamma & syrran kommer snart hit.

Jag & tvillingarna var på KappAhl och shoppade idag, hade ju ett presentkort där.
Så det blev 3 bodys (3 betala för 2), strumpor åt alla 3 & kalsonger åt Hugo.

Är väl dags att rensa igenom tvillingarnas garderob snart igen.


Vad ska ni göra i helgen, nåt skoj?
Vi ska inte göra nåt speciellt, har tvättid imorgon bara.
Ska väl försöka ta det lugnt om pappan kan ta hand om barnen..



Gud vad skönt det är ute nu, så ljust & någorlunda varmt.
Jag längtar sååå till sommaren, jag har så mycket planer på hur jag ska fixa ute & tänk vad roligt man kan ha det med badning, fix med blommor, sen ska vi ta oss råd att köpa större utemöbler så vi kan bjuda folk på grillat osv :)
Förra sommaren ansträngde vi oss inget eftersom jag var höggravid med tvillingarna och sen var vi ju i Falun halva Juli & sen var vi nyblivna tvillingföräldrar, så då orkade vi inte riktigt.
Men i år ska det bli så mysigt! :)

Hugo har även varit ute och cyklat idag :)

Nej nu ska jag ägna mig åt mina barn!
Puss & hej

Kommentarer
Postat av: Ammie

Sv : haha gumman, det är nog lika bra att du inte minns att du ramla ;) då behöver du inte veta om det gjorde ont eller inte ;) blir lugnt med alkohol för mig ett tag framöver :) men jag hoppas vi kan ses nån dag, du får komma o hjälpa mig fixa upp lite hyllor å så ;) du som är så duktig på allt :)



ååå vad gott det lät med grillat :D läääängtar =)



Puss <3

2011-04-01 @ 23:58:50
URL: http://ammiecool.webblogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback