Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Haha :)





Vi var ute och gick idag, vi stannade för att ge Max & Vincent lite att dricka.
Sen såg jag att vi hade publik :) Haha vad jag blev full i skratt :)


Det syns dåligt men det vita där borta är kalkoner, allithopa stod och råglodde på oss!
Det såg så kul ut :)


Föresten så är jag ganska nöjd med hårfärgen ändå..
Det blev mycket mörkare än jag trodde det skulle bli men det är okej ;)

Sen på eftermiddagen åkte jag med mamma och Hans och storhandlade,
nästan 2000 spänn rök där..
men nu har vi mat tills nästa gång vi får pengar :)
Jag skrev en matlista för en hel månad, så skönt att köpa hem så man har allt hemma och slipper bry sig om det sen!
Då är det bara mjölk och sånt som får köpas då och då.

Nu ska jag nog se på film.
Vad gör ni denna Fredag kväll?


Kommentarer
Postat av: EA.

åååååå vilka fina mössor!!! :)

Får jag fråga vart du har köpt dom? :P

2011-08-27 @ 18:32:16
URL: http://emelieaspelin.com

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback