Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Happy..

Hihi det här känns bra, overkligt men bra, och spännande! :)
Är inte många som vet vad jag pratar om men :p

Har inte känt för att skriva nåt, ena stunden kommer jag på nåt bra att skriva men när jag väl sitter vid datorn så känner jag bara näää, eller så har jag glömt vad det var jag skulle skriva.

Igår var det fullt upp, massa lek & massa annat.
Idag har det varit lite tvätt & städ som vanligt, sen ändrat om lite tavlor och sånt.
Hade velat på Wasa ikväll en sväng, grannen ska spela med bandet och jag vill ju se ;)
Men R ska va chaufför så jag blir hemma med barnen.

Tänkte kolla efter nån bra film, sen faktiskt äta chips och bara ha det gött :)

Hugo sover redan, han var jättetrött vid 18 så vi gjorde han klar för sängen IFALL ATT liksom,
och han kröp ner under täcket på en gång och verkade jättetrött.
Max & Vincent sover också.

Det känns som att klockan är typ 21 men den är ju bara 18.37 just nu :p

Nä ska leta film sen fortsätta fixa en grej här.
Hoppas ni har en bra lördagkväll :)



Kommentarer
Postat av: Ammie

Saknar dig gumman.. ska till maria imorn bitti, jag kan höra av mig så kanske vi kan ses en sväng??



Puss <3

2011-08-06 @ 00:02:13
URL: http://ammiecool.webblogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback