Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Irene Huss

Igår tittade jag på film.
Det blev Irene Huss- Det lömska nätet.
Mycket bra!!
Jag gillar såna typer av filmer om jag är på rätt humör för det,
lika med Beck & Johan Falk och såna.



Var en riktig slökväll igår, så skönt.
Max & Vincent sov ända till 10.30 idag!! trodde inte mina ögon när jag vaknade.
Så jag sov för länge.. vilket resulterat i världens huvudvärk :p
Usch, man är aldrig nöjd :p

Hugo, hans kusiner Liam & Kevin och deras farmor var hit en stund,
sen åkte dom alla och käkade lunch på donken.
Sen åkte Hugo & Ronny till Färnäs.
Så nu är jag & tvillingarna ensamma igen. :p
Hugo var så söt innan dom åkte,
han gav mig massa pussar och sa "jag älskar dig mamma" och "jag älskar mamma och jag älskar pappa".
Lilla älskling :) ♥


Nä nu orkar jag inte sitta framför datorn och glo, gör ju inte huvudvärken bättre direkt.

Puss hej

Kommentarer
Postat av: Jenna - Ung blivande tvåbarnsmamma

Ja det bli jättespännande, tror det blir 2012 :)

Jag har aldrig sett irene huss men älskar johan falk filmerna så kanske ska ge det en chans

2011-08-15 @ 14:27:12
URL: http://onlymama.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback