Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Lördag

Det känns inte som lördag idag, snarare söndag.
Hmm, jaja.

Haha jag blir så full i skratt, gud va folk är nyfikna och ska spekulera hela tiden.
Bara för att jag pratar med någon av det andra könet så betyder det ingenting.
Jag har alltid haft mest killkompisar, jag har liksom trivts bäst så,
är ju uppvuxen med massa brorsor och bara en syster så jag vet inte men jag gillar att prata med killar,
dom är inte lika fjolliga som vissa tjejer :p
Jag gillar att ha killkompisar, KOMPISAR, inget annat.

Men bara för att jag nu har kontakt med någon så behöver det inte betyda att jag har nån ny kille eller att det är nåt sånt!
Och skulle det vara nåt sånt nån gång, då kan ni väl prata med mig istället för att spekulera bakom min rygg :p
Det kommer ju märkas till slut vad som händer & sker iallafall..


Idag har jag & tvillingarna varit ute på en långpromenad, så skönt, och lyssnade på massa bra musik,
har hittat så mycket bra låtar!! :)


Nu ska jag hänga tvätt sen fixa med lite foton.

Hej hej :)





"åh mamma vad dryg du är" :p



Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback