Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Nyklippt!





Idag har vi haft besök av mamma & syrran, syrran klippte Hugo :)
Äntligen tillät han det :p
Jag köpte en sån där hårtrimmer eller va de heter, förut, och jag prövade på han men han totalvägrade :p
Men nu var han så långhårig så vi fick lov, han har ju så himla tjockt hår också så det blir så varmt och det kliar i hårbotten.

Jag tycker det är så tråkigt med en sån där frisyr men vad gör man då :P
Har inte råd att gå till frisören hela tiden, det växer ju som ogräs.
Och sen kommer jag ha två grabbar till som kommer behöva klippas ganska ofta så det var lika bra att köpa en hårtrimmer.


Och imorgon börjar han på dagis igen!
Skönt med vardag igen, fast såå jobbigt att stressa upp på morgonen och klä på 3 ungar och allt som ska fixas, för att gå 2 min till dagis och lämna sen hem igen och klä av tvillingarna igen :p (ja när det är kallt ute så jackor osv behövs)
Dom morgnar man är riktigt trött är det skitjobbigt :p
Men what to do :p
Denna vecka jobbar Ronny kväll iallafall så jag slipper ta med mig tvillingarna när jag lämnar Hugo.

Måste säga att det känns lite konstigt när alla barn som är ungefär lika gamla som tvillingarna börjar på dagis nu :p men inte mina pojkar, jag är mammaledig året ut så dom får börja nästa år.

Jaja nej nu ska jag göra iordning Hugo så han kan sova när han vill sen..

Puss & heeeej leverpastej.

Kommentarer
Postat av: Maria Larsson

Åh, han vart så fin Hugo! Såg han igår!

2011-08-23 @ 09:55:43

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback