Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Öga.

Mitt öga har blivit helt konstigt.
Imorse hade jag en svart prick bredvid själva runda grejen utanför pupillen (minns inte va de heter).
Jag trodde de va nå smuts men det gick inte att flytta på och inte att få bort.
Efter ett tag försvann det så det var väl nåt som hade åkt bakom hinnan eller nåt.
Men hela dagen har jag varit jättekonstig i ögat,
det känns verkligen som att det är nåt lort i ögat och jag ser alldeles suddigt och det är alldeles grumligt i ögat, usch.
Jag hoppas det blir bättre snart för det är fan drygt att inte se normalt :p


Fick sms imorse av syrran, hon var på väg hem till Mora :D
Så hon kom hit, vi åt lunch (pannkakor) sen åkte vi till Selja/mamma.
Var där några timmar sen hem..
en riktig mysdag :)
Vi har ätit mat och grejat,
sen ville Hugo göra äppelpaj, så det gjorde vi :p

Max & Vincent sover. Hugo tittar på film.
Jag funderar på att fixa lite med foton, men orka.. :p


Gud va glad jag är över internet alltså, tänk vad mycket människor man lär känna!
Och så har jag så många andra tvillingföräldrar att prata med, det är skitkul :)
Synd bara att så många bor så långt härifrån, jag vill ju träffas :)
Jag älskar att lära känna nya människor.





Kommentarer
Postat av: Helen

:) Jag måste åxå fixa me foton, men de finns ingen tid till de. Se om ja gör nå ryck ikväll :D <3

2011-08-15 @ 19:50:04
URL: http://mammatill2underbara.bloggplatsen.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback