Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Prupp

Alltså jag vet inte, jag blir förvirrad :p

Har nyss vikt massa tvätt, verkligen kul ;)
Får se om Hugo vill sova snart, Max & Vincent sover iallafall.

Åh det är så mycket jag vill fixa här hemma, men när alla vardagsbestyr är gjorda är klockan för mycket eller så är jag för trött..
Det är så stimmigt här på dagarna, sen när barnen har somnat och det blir såå tyst,
då blir man helt tom alltså, såå trött!

Vad kallt det börjar bli ute, trist. Men jag tycker ändå att det ska bli skönt med höst,
tänk vad mysigt med lite myskläder om man fryser, att krypa ner under täcket och va lite frusen utan att behöva svettas ihjäl sen haha, lite mer mörker så det är roligare att tända ljus & smålampor och ha det mysigt, hösten är liksom mysig!
Synd att jag kommer få spendera endel av det ensam bara :/

Imorgon blir det massor att göra..
måste gå till Willys på förmiddagen och köpa blöjor och nåt som vi kan äta till lunch,
är tomt här hemma :p
Måste in på Kappahl och titta efter byxor till tvillingarna också, ska se vad det finns för någe :)

Sen hem nån timme, sen när Ronny kommer hem så ska jag mamma och syrran ner på stan,
jag måste köpa ny mascara och något drickbart till bussresan på lördag :)
Sen in på Ica Maxi på vägen hem och handla massa mat & välling & sånt.
Sen måste jag packa också..
Just nu känner jag att det ska bli riktigt gött med en fylla på lördag,
imorse vad jag inte alls sugen på att åka på kryssning..
Men det ska bli jättekul att umgås med mamma & syrran & göra nåt annat än att bara sörpla kaffe här hemma :)

Fick oväntat besök av min bror Anders & hans mamma Lena idag också, det var jättekul tyckte jag!
Måste ses snart igen!

Nu ska jag lägga in lite ny musik på mp3n så det är gjort.
Puss & heej


Bjudet på lite blandade bilder :)







Pappa Ronny & hmm en av tvillingarna :p


Hugo & sin moster


Hugo & sin morbror









Kommentarer
Postat av: Jessica

SV: ja gud ja, det syns verkligen!! :)

JO då vi mår bra :)

ja det kan jag förstå. hoppas det känns rätt allt bara :) <3

2011-08-18 @ 20:21:00
URL: http://jessans.bloggplatsen.se
Postat av: Jannika, mamma till Jillian

Du har verkat så mkt gladare de senaste veckorna!!:)

2011-08-18 @ 20:40:31
URL: http://jannikassmulor.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback