Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Tjoo!

Har haft en jättemysig helg med mamma & syrran!!

Fast jag måste säga att jag är såå avundsjuk på dom som bor närmare Stockholm!
Det är ju fan en riktig energislukare att åka buss i 6 timmar, man är helt slut när man är framme och det är meningen att man ska ha det trevligt :p

Vart inte så jättemycket supande, vilket var jätteskönt!
Fattar inte varför vissa måste supa som idioter bara för att man åker på kryssning,
man kan ju göra så mycket annat, OCH det jag tycker är skönt är att man kan försöka passa på att vila lite också, speciellt eftersom jag aldrig kan vila här hemma :p
Jag saknade mina älskade barn så jag höll på att dö, usch :p
Det blir såå konstigt att gå från att ha 3 stimmiga buspojkar runt sig hela tiden till att inte ha nån med sig :p
Det blir så himla tomt & tyst & konstigt :p
Det är riktigt jobbigt att åka iväg sådär, och se alla familjer & barn & barnvagnar :p

Jag tänkte att vi skulle åka om ett tag igen, och ta med Hugo.
Han kommer tycka att det är skitkul att åka en stooor båt! :D
Som sagt, man måste inte supa bara för att man åker på kryssning,
det är många som åker med barnen för att ha en liten minisemester tillsammans.
MEN då blir det att åka bil! Tänker inte åka nå mer buss på LÄNGE :p

Jag hade iallafall en jättemysig helg och har laddat massa energi känner jag,
jag mår skitbra och är gladare än innan helgen ;)

Har inte lagt in bilderna från kameran på datorn än..
stjäl en av syrran så länge :p



När vi väntade på lunchbuffén igår innan vi skulle åka hem.








Kommentarer
Postat av: Kim

Funkade hur bra som helst att åka på kryssning med Timon, han älskade det! Lekland och båt i ett, det kan ju inte bli bättre :) Vi var helnöjda alla tre!

2011-08-22 @ 21:25:45
URL: http://www.metrobloggen.se/panicincapetown

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback