Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Trudilutt..

God afton :)

Jag sitter här helt ensam, alla tre barnen somnade tidigt idag,
tvillingarna redan vid 17 & Hugo vid 18 :p
Får väl se om jag får sällskap av nån av dom lite senare eller om dom sover hela natten,
ibland sover dom faktiskt ända till 7-8 :)
Jag har färgat håret, det skulle bli guldbrunt men blev fan mörkbrunt! :P
Jag som ville ha typ guldbrunt utan utväxten :p
Jaja det är som det är, får göra nåt åt det sen kanske.
Kul med nån förändring iallafall.

Jag är så sugen på att göra massor,
jag vill faktiskt pierca tungan igen, ha två där alltså :p
Sen vill jag tatuera mig! Har så många idéer men det är dom där pengarna som fattas.
Enligt planerna ska jag snart rakpermanenta håret, men vi får se om jag har råd..
kanske nästa månad istället.


Har kikat lite på Nelly.com, finns så mycket fiiint!
Och mycket billigt på rean!!
Men jag vetifan om jag törs beställa nåt,
har ju fortfarande en karl som blir sur för allt jag köper :p
Jag får väl vänta tills vi inte har gemensam ekonomi nåt mer ;) hehe.
Nej då men jag behöver faktiskt inget nytt så jag kan väl försöka va lite klok och låta bli!

Jag har ändrats så mycket det senaste året, med allt, förut shoppade jag ju hur mycket som helst.
Sen har jag verkligen utvecklats personligen, med mig själv, mina tankar, mitt mående och allt.
Jag har mer kontroll över vissa saker och jag KAN så mycket mer,
jag är mer självsäker!

Yes just nu ser jag ljust på framtiden, det känns liksom så bra.

Nä tro om jag ska se på film eller nåt,
nu fick jag ju massor med egentid helt plötsligt eftersom dom redan sover!
LUGN & RO! :)

Puss & hej

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback