Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

21 December

Idag har det verkligen känts som en vinterdag. kallt och vitt ute, tror det var typ -10, inte så kallt egentligen men är ju inte van i år än :p

Förmiddagen blev det massa städning, sen kom min farmor på besök :)
Det tyckte jag var jättetrevligt!! ♥

Sen kom syrran & Micke, som är i Mora några dagar :)


Max & Vincent sov jättelite idag så dom har varit på så bra humör på eftermiddagen, not.
Så dom fick lägga sig vid 17.30..
Dom sover så himla bra, dom kan sova 17.30-08.00 om dom vill :p
Dom är så himla aktiva hela dagarna, leker och springer runt, jagar varandra, jagas av Hugo,
massa tokerier ;)
Det är skönt att det är sån full fart här på dagarna,
för då sover dom bra på nätterna. Det uppskattar en lite sliten ensamstående morsa ;p


Nu ska jag ta en pepparkaka och dricka lite kaffe!

Puss O hej





Kommentarer
Postat av: Emelie :)

Oj jösses, har du bakat allt själv?! Hur orkar du? Haha! :D



Jag använder Promarkers, finns att köpa på Panduro & andra "pennaffärer" typ :P

2011-12-21 @ 20:10:58
URL: http://emelieaspelin.com
Postat av: Emelie :)

Va duktig du är! :)



Dom pennorna är ungefär som spritpennor, fast man kan blanda dom för att få olika färger, dom ger inte dom här "tuschstrecken" när man målar flera lager, om du förstår hur jag menar :P Dom kostar minst 25:- styck så dom är ju bra mycket dyrare än vanliga tuschpennor också.. Men värt pengarna :D

2011-12-21 @ 20:40:39
URL: http://emelieaspelin.com
Postat av: Emelie :)

Åååå va glad jag blir när du skriver det :) Dom flesta säger att hon är såååå lik Micke hela tiden :P

2011-12-22 @ 16:11:52
URL: http://emelieaspelin.com

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback