Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Jajajaja..

Har varit lite dålig på att uppdatera nu igen..
men helgen har varit bra. Full fart som vanligt.

Barnen åkte till sin far i Fredags, så jag bakade massor.
Skönt att kunna göra det i lugn och ro utan nyfikna småskitar som vill hjälpa till ;)
Dessutom tycker jag inte om att göra knäck när dom är omkring, det blir ju så varmt och vill inte riskera att dom bränner sig..

Sen flyttade jag lite tavlor å grejade här på övervåningen innan jag lade mig..

På lördagen sov jag till typ 11.30 :P
Jag ställde faktiskt klockan på 10 men var dötrött fortfarande så då sov jag mer eftersom jag ändå kunde!! ;D

Sen lite fix hemma innan jag tog en promenad hem till Ronny och pojkarna.
Var där en stund sen åkte vi till willys sen hem  till mig..
vi delade på helgen så barnen skulle tillbaka till mig ändå ..

Sen har det väl bara varit lugnt, lekt & myst & fixat det vardagliga.

På lördag är det julafton! Är lite svårt att tänka sig :p
men snö har vi fått iaf och jag hoppas det ligger kvar så kanske jag får lite julkänslor tills på lördag ;)


Max


Vincent, som alltid blinkar när man tar kort :p



Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback