Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Julafton idag!

Gaaah vilka dagar det har varit.. stress stress..
man hinner fan ingenting :p
Men men tur att vi inte har firat jul hemma hos mig så att det ser ut som ett bombnedslag här gör väl inget :p


Igår kände jag mig sjuk, mådde inge bra alls. Men var och handlade med Ronny och barnen,
köpte julklappar och lite mat..
Sen hem en stund, diska å hänga tvätt å lite sånt.
Sen iväg på middag & uppesittarkväll / Bingolotto.
Mysigt.

Imorse var Hugo så glad när han såg att tomten hade varit och lämnat julklappar under natten ;)
Han har tjatat om tomten i såå många veckor nu :p
Max & Vincent förstår inte så mycket än men lite kul tror jag nog att dom hade ;)

Sen åkte pojkarna med sin far till deras mamma/farmor och firade jul där.
Jag duschade å gjorde mig i ordning i lugn och ro, fasen så skönt att kunna göra saker utan att behöva skynda sig eller ha massa bråkande busar omkring :p

Sen åkte jag med brorsan ut till mamma & Co och var där och firade jul resten av dagen.
Ronny skjutsade dit barnen sen också.

Det märks att Hugo har varit på helspänn hela dagen, han har knappt ätit nånting alls och varit helt hyper :P
Det är spännande med tomten och paket minsann ;)

Han verkade iaf gilla Kalle Anka i år, han har blivit så stor nu så allt blir helt annorlunda :)
Så mysigt!

Sen efter Kalle Anka var det nåt program med Kalle Moraeus,,
Pelle & hans hästar var med när dom var där på Tomteland och visade ;)
Det är min styvpappas bror & granne med mamma &co.
Han har ju sina hästar på Tomteland & har hand om häst-rund-turerna osv :p


Sen kom tomten och Hugo blev helt till sig :)
Så mycket fint barnen har fått idag, och jag också såklart! Vi är så tacksamma ♥♥♥
Jag har fått massa örhängen, en cupcakes-maskin, muffinsformar, en lykta, kläder, presentkort,
jättefin tavla med Marilyn Monroe (loove) , Minttu (haha), ugnsform, m.m.
Massa skoj & bra-att-ha-saker! :)

Barnen har fått massa olika bilar, kläder, affisch med Bilar 2, lite mer bilar, presentkort på Leklandet, tvillingpulka, bil-väg-matta, massa målarsaker, nallar, m.m.
Jag har säkert glömt massor men jag kan ju inte komma ihåg allt :p

Imorgon lägger jag ut massa bilder! :)


Nu har Hugo äntligen kommit till ro och somnat, så jag ska också gå och lägga mig.
Är skittrött.

Imorgon ska barnen till Ronny och va där tills måndag så jag blir barnfri,
funderar på om jag ska ladda energi och bara ta de lugnt,
eller ut och parta lite och ladda energi på det viset ;)
För man måste ju faktiskt ut och göra nåt annat ibland för att ladda om liksom ;)
Vi får se.

Men god natt folks, puss & kram & god jul!


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback