Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

loove

Idag har allt rullat på jättebra :)
Det känns ganska bra nu igen.
Fick väl en liten chock i helgen :p sånt som händer,
är ju en ovan situation liksom.
Men det blir bra till slut.


Beställde lite julklappar igår, känns bra.. nu är det en present till mamma som saknas.
Hon fyller ju den 20e. Vad sjutton ska man ge henne?!
Enklaste julklappen i år är nog syrran.
Hon & Micke har ju fått lägenhet i Skultuna så lite hemgrejer behövs alltid, och sånt är ju så himla kul att köpa :D

I helgen ska jag baka lite igen.. Barnen får åka till sin pappa någon dag..
var faktiskt min lediga helg i helgen men jag gav bort lördag & söndag till R eftersom han skulle på 30-års fest..
så nu i helgen tycker jag att vi tar en dag var igen, mest rättvist så,
jag behöver också lite tid att fixa sånt som är svårt att göra när barnen är med :p

På fredag är det lucia på dagis, ska bli kul, så mysigt och alla barn är så söta.
Dagiskorten kom nu i veckan, såå otroligt söt Hugobus!
Jag tittade på gruppfotona från i år och åren tillbaka,
gud va kul det är att se alla barn, hur stora dom blir liksom.
Nästa år är Hugo en av dom äldsta barnen, vart har tiden tagit vägen? Nyss var han ju en av dom yngsta :p

Jag är så lycklig över mina underbara barn alltså.
Hur kan jag ha haft sån tur? :p
Nädå alla barn är underbara :)
Men jag är så lyckligt lottad ändå, allt har gått så bra och jag kunde aldrig tro att
jag skulle ha 3 barn vid den här åldern, med tanke på hur jag levde förut.
Hugo var oplanerad men jag är sååå himla glad över att det blev så,
det var verkligen vändpunkten i mitt liv :)


Sen att vi fick lyckan att få tvillingar!
Jag blir så himla lycklig varje dag när jag ser dom,
kommer in i deras rum på morgonen och dom lyser upp som små solar :)
Mina älskade tokiga små busfrön :p
Det är så kul att se hur dom är, två stycken liksom,
som gör lika saker och leker med allt tillsammans (ja förutom bråken),
hur dom hänger ihop liksom.
Och Hugo är en så go storebror!
Han ska jämt pussa å krama dom å leka å mysa å ha sig :)
Visst att han är lite tjurig och hårdhänt ibland,
men det är inte lätt att va liten och ha två småbrorsor :p
Han har lärt sig bra ändå, han är duktig tycker jag.

Just nu känner jag mig sådär glad så det nästan spritter i kroppen.
Det är så mycket som är kaos just nu men jag är världens gladaste ändå :)

Synd att det kan vända så fort bara, jag är verkligen som en berg och dalbana :p
ena stunden är jag jättelugn och glad, några sekunder senare känns det som att hela jag kraschar.
:p

men så är livet.

Nu ska jag se på lite tv innan jag ska sova.








Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback