Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Woopsidaisy :p

Hej hej, jag kom på idag, "fan bloggen".. hade nästan glömt bort den ;)
Sorry men har varit fullt upp hela veckan.

Var ju ut på juldagen.
Riktigt skoj, lite smått galen men sånt är kul ;)
Träffade massa härliga människor som vanligt, jag börjar nästan gilla utelivet nu ;)
hahah,, nej då men det är kul, alla är så trevliga och glada! :)



Fråga mig inte vad jag håller på med för det vet jag inte!
Haha.. den där Minttun tappade jag på golvet så den gick sönder, tur var väl det kanske ;)


Erika!



Sen var vi ner på Ljungbergs.
Vart inga bilder därifrån men det var nog lika bra ;)
Ramlade gjorde jag också..
haha så jävla pinsamt, jag minns att jag flög fram,
på massssa grus.
Blödde som sjutton :p
Aj.


Det är en dålig bild, men det var djupt. Och ont som fan alltså.
Nu efter 5 dagar så gör det fan ännu ondare, i hela handen och handleden,
kan knappt röra fingrarna ibland och ännu mindre ta tag i saker med handen.
Och det pluppar fram stenar hela tiden :p måste ha fått in en hel del skit I handen alltså,
som kroppen nu puttar ut.

Och mina snygga ben hahah, bleka och ärriga,
jag är har ramlat ganska mycket på fyllan, har ärr överallt :p
Fy fan vad fult.
Det syns kasst men det där jacket borde jag nog ha sytt!
Det är djupt, verkar inte läka så bra heller, kommer få världens fetingärr där.
Så det kan gå :p



Sen har dagarna rullat på,, lite ärenden & möten hit å dit,
haft besök..



Hugo


Mums med spagetti ;)


Vincent


Max


Tvillingarna var lite långhåriga så idag har jag klippt dom :p
lite iaf, mest i luggen.
Det var mycket enklare att klippa Hugo, han hade så himla lockigt hår så det syntes ju inte om man klippte lite snett :p
men dessa pojkar är inte lika lockiga :p


Idag var vi ner på stan en sväng.
Använde presentkort och köpte 3 linnen till mig och en varsin tröja åt pojkarna.
Kan visa sen :)

Sen öl tills imorgon, nyårsafton..
har flera alternativ men det lutar åt ett håll iaf,,
eller ska jag bara ta de lugnt?
Njaaee,, barnen ska ändå till Ronny..
har iaf köpt hem alkohol så jag har ifall jag ska parta :p


Jaaaja, nu ska jag rätta min bingolott som jag glömde spela i torsdags,
sen sova för jag är såå trött.

God natt :)

Kommentarer
Postat av: AMANDA

Gott nytt år! Lust att följa varandra via bloglovin? :) kram



tjäna pengar på din blogg? gå in här och läs mer, helt gratis är det och hur enkelt som helst: http://amandasusanne.blogg.se/2011/december/tjana-pengar-pa-din-blogg.html#comment

2012-01-01 @ 15:57:16
URL: http://amandasusanne.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback