Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

25 Februari

Hej hej!
Idag är det en dag med blandade känslor..

Min bror Andreas fyller år!!
Och min kusin Linda också!!
Så stort grattis till er, vi älskar er!


Och det är ett år sedan Hugos kompis Neo hastigt gick bort. :(
Den dagen kommer jag aldrig glömma. usch va hemskt det var.
Och inte bara de så ringde de någon och sa att det kunde vara väldigt smittsamt och att alla på avdelningen skulle till sjukhuset på en gång och få motverkande medicin.
En medicin som var omöjlig att få i Hugo, ett jävla piller som smakade HELVETE.
Vi tjatade om flytande men det fanns inte sa dom,
fast senare fick vi höra om flera stycken som fick flytande.
Och Hugo & Neo var ganska bra kompisar på dagis, så var jag såklart livrädd att
Hugo också skulle bli sjuk.
Nej usch vilken jobbig tid det var då, det tog ett bra tag innan man lugnade ner sig kan jag lova!!
Lilla Neo, vi tänker på dig jätteofta! Och på din mamma & din pappa & din nyfödda söta lillasyster.
Hoppas du har de bra där uppe bland alla fluffiga fina moln!




Jag har en fullspäckad dag, ska snart ta en promenad till willys och köpa nån mat så vi kan göra lunch, senare ska vi åka pulka med Adde & Kerstin & co :)
Sen hem till Adde & fika eftersom han fyller år :)


Ha en bra dag allihopa där ute, var rädda om varandra!!
Visa omtanke & kärlek, det är jätteviktigt!!



Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback