Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Alla hjärtans dag present? =)

Detta vore väl nåt!
Iaf till dom som har en karl som gillar bilar och allt vad det innebär. :)



Jag tycker det är så svårt att komma på nåt bra att ge på alla hjärtans dag..
Jag har aldrig heller tyckt att alla hjärtans dag är så speciellt,
syrran fyller ju år den dagen så det är mer hennes födelsedag liksom.
Och i år fyller hon 20 :)
Hon börjar bli stor, lilla Jessica :)

Jag är så glad att jag har henne, världens bästa är hon!!


Kommentarer
Postat av: Jessica 2 barnsmamma =)

guv va häftigt! Vart hittade du det där?

2011-02-03 @ 10:09:26
URL: http://jessicaireneolsson.blogspot.com/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback