Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Gapa Stooort

God afton :)
Har precis gett Max & Vincent mat, jag kommer ofta på mig själv när jag matar dom att jag sitter och gapar. Gapa stoort brukar jag säga, men varför gapar jag själv? :p
Hmm. jaja :)


Ikväll blir det tacos & film i min ensamhet, Ronny ska iväg en sväng.

Jag har för övrigt haft en jättebra dag, älskade kusin var ju hit.
Det är alltid kul att umgås med dig/er. :)


Vad gör ni denna Fredagskväll?



Kommentarer
Postat av: Maria Larsson

Blir så glad för din skull då jag läser att du mår bra!!

Ikväll ska jag bara myspysa med Ludvig och försöka att INTE tänka på helgen som kommer.

KraM!

2011-02-04 @ 19:16:54
Postat av: Catte

hehe du är inte ensam! :P

Vi gör inte så mycket, bara är!

Efter ungarna somnat blir det kika på Paranormal activity 2!

Kram

2011-02-04 @ 20:15:59
URL: http://varatlillaliv.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback