Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

God morgon

Alla 3 barn sov länge idag, underbart skönt!
Det har varit så skönt att ha Hugo hemma denna vecka,
att inte behöva stressa iväg till dagis på morgonen är skönt..
Det är krångligt & tar tid att få iordning alla 3 på morgonen..

Skönt att ha fått tagit det lugnt några morgnar!
Har behövts då jag inte har mått särskilt bra både fysiskt och psykiskt.

Men nu börjar jag känna mig bra igen, ingen feber på hela dagen igår,
knappt förkyld alls.. och efter att mamma var här igår så känner jag mig mycket bättre i psyket,
mer lugn & stabil.
Mamma är bra, tur jag har henne!! :)

Tvillingarna är lite småförkylda, Hugo också, men inge mer än så.
Så jag funderar på om Hugo ska få gå på dagis imorgon.
Han behöver dit, det märks såväl när han inte har varit där,
han har såå mycket energi och är extra bråkig.
Jag har varit en väldigt tråkig mamma denna vecka,
men jag antar att det är helt okej när man faktiskt är sjuk ;p
Det dåliga samvetet finns där iaf, men men what to do..


Aja nu ska jag väl starta igång dagen här,
barnen & jag har ätit frukost, ska sätta igång lite kaffe och försöka laga tvättmaskinen,
den har slutat funka.. jävla skit..

Tur vi har tvättstugan nära, men har inte tid förräns på lördag och vi har MASSOR med tvätt.
Det behövs en tvättmaskin hemma också dom gånger det blir spyor osv :p

Jaja, hej så länge. :)


Kommentarer
Postat av: Helen

SAKNAR DEJ <3

2011-02-02 @ 11:14:47
URL: http://helenlindh.blogg.se/
Postat av: Matilda

Jag kommer hem till helgen och Hugo kanske vill komma och leka hos oss någon dag om ni inte har något planerat? :) Kram!

2011-02-02 @ 16:44:41
URL: http://matildamatsson.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback