Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Helgen

Ja lördagen var det fullt upp.
Väldigt rolig dag :)

Var ju på dop, och dom gifte sig också, ingen visste nånting!
Verkligen en rolig överaskning :)


Sen hem och till selja på middag,
hade jättetrevligt!



Sandra & mamma


Lina & Jessica,
sen var det även Johanna, Elin & Jonas som var med.
Mattias var med en stund han också.

Efter middagen åkte några av oss på parken, Scotts spelade.
Det var jättemycket folk där, ganska roligt :)



Johanna & jag, dålig bild men :)


Systeryster


Sandra


Mamma & jag


Gårdagen var lite sådär, det blir ju så jobbigt när man varit ut,
jag är liksom inte va att va uppe ända till 2-3 på natten så man blir ju lite rubbad.
Men samtidigt väldigt skönt att kunna ligga i sängen och lata sig typ halva dagen.
Ronny är väldigt snäll mot mig när jag är bakis ;)
Han hämtar allt jag vill ha & tar hand om barnen så bra så :)

Det känns ju även idag att sömnrutinerna blivit fel,
min hjärna känns som bomull :p helt fluff.

Men det blir nog bra snart igen!

Annars då, liver rullar på, jag mår rätt bra, förkylningarna verkar släppa mer och mer åt tvillingarna.

Nu ska jag plocka ur diskmaskinen :)
Hörs sen!



Kommentarer
Postat av: Catte

Ja jag tror det kan vara någon sånt också men vi har ju haft magsjuka här hemma med så vet inte om det är det. Om det inte är bra i slutet på veckan tänkte jag höra av mig till henne. =)

2011-02-28 @ 18:17:54
URL: http://varatlillaliv.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack så mkt, ja jag måste verkligen göra detta för min egen skull, trodde aldrig att jag skulle komma till skott me detta men nu måste jag. det är nog det bästa för mig, är mkt risker men det är sånt man får ta & det går ju att rätta till vad som än händer.. Kram

2011-03-01 @ 09:31:05
Postat av: alix

sv; ja hudå! jag får rysningar av att kolla på honom! haha

2011-03-01 @ 14:45:00
URL: http://alixf.blogg.se/
Postat av: Jannika mamma till Jillian

så gjorde mina föräldrar också:P gifte sig på mitt dop.. blir tydligen vanligare och vanligare!!!

2011-03-02 @ 09:49:51
URL: http://jannikassmulor.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback