Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Lördag

God morgon! Eller ja, jag har varit uppe några timmar men ändå :)
Det är kallt ute idag, fast solen skiner så det känns bra.
Vi ska om en stund åka till mamma & co, min kusin m.familj kommer dit idag och så ska vi fira syrran lite, hon fyller ju 20 på Måndag.
Men på Måndag jobbar Ronny så vi kanske inte kan åka dit då, vi får se.


Hugo mår lite bättre, han är piggare men hostar mer,
men man brukar ju få sån där rethosta när förkylningen är på väg att försvinna..
men vi får se, hoppas vi alla blir friska snart så vi kan umgås med lite folk igen.


Jaja, har inte så mycket att skriva just nu men vi hörs sen. :)

Puss & hej

Kommentarer
Postat av: Maria Larsson

Hoppas ni har en mysig helg! DET har jag trots att jag är hur fattis som hellstt! Men jag får vara med de jag älskar o ingen som bråkar! Och solen lyste på oss idag. Ibland är livet gött! Synd att det inte kan få vara så.

Kram grannen!

2011-02-12 @ 16:56:41

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback