Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Lördag

Gårdagen var det fullt upp!
Jag älskar såna dagar, jag mår bäst när det är fullt upp!
Då hinner jag inte bli seg & tänka på allt som jag inte borde tänka på :p

Vi var iaf och handlade lite, Hugo är så jobbig i affärer ibland så fy faan.
Inne på KappAhl så hade han ner allt som låg på bordet, hur pinsamt som helst.
Då tog jag i han i armen och sa åt han på skarpen, folk bara glodde,
men vad fan ska man göra då? Man måste ju visa att det är fel att göra så.
Han är så trotsig ibland så det är inte klokt, så man måste ju sätta gränser.
Jag skulle aldrig slå han eller nåt sånt så ni får INTE missuppfatta mig!!
Som förälder sätts man verkligen på prov när dom kommer in i såna jobbiga perioder,
jag & Ronny har lite olika sätt på uppfostran, det blir lite svårt ibland men jag tycker då att man ska försöka komma överens om hur man ska göra så att barnet inte bara blir förvirrat.

Jag lovar, det är inte ofta jag orkar gå och handla med barnen själv,
önskar jag hade en trillingvagn ibland så Hugo också kan sitta fastspänd :p

Sen var vi hem & åt lite lunch, väntade på att Ronny skulle sluta jobba,
sen gick vi och åkte pulka med Adde, Kerstin & Kerstins syster m.familj.
Eller ja, jag åkte inge pulka :p
Var ju så kallt, och jag har inge bra kläder för sånt :p
Får införskaffa det till vintern.
+ att vi hade två surpluppar i vagnen :p
Men men det blir fler gånger :)

Sen åkte vi och käka på McDonalds.. sen Dollarstore och Ica Maxi..
Sen hem till Adde & Kerstin igen på lite fika eftersom Adde fyllde år :)
Hugo & David hade så roligt, sötnosarna!

Sen åkte jag & syrran och köpte det vi behöver till middagen ikväll,
blir ju middag för typ dom närmsta vännerna,
sen ska vi ut & svänga våra lurviga ;)

Men nu ska jag slå in dop presenten & ge tvillingarna lunch.
Vi ska även på dop idag! :)


Hoppas ni får en bra lördag!!
Kanske ses ute ikväll?
Puss & hej



(från förra helgen)

Sen efter den här helgen blir de då lugnt ett tag!!
Minns inte ens när jag var ut två helger i rad sist!
en sliten 3 barns mamma orkar inte med sånt :p



Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback