Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Lördag

Det känns inte som lördag.. Ronny jobbar idag med, dom har så mycket att göra så dom får lov att jobba över flera helger i rad nu.. lite trist för våra barn som knappt ser sin far på dagarna men men det är ju ett måste...

Jag & barnen ska iaf få besök idag igen! :)
Det är så trevligt, och jag blir så glad när folk kommer hit,
dom VILL och verkligen gör det också! Inte bara säger att dom vill, utan dom lägger energi på att
göra det också!!
Det är ju faktiskt mycket enklare för vissa att ta sig hit än att jag ska till dom!
Och det är guldvärt att ha folk som verkligen visar att dom bryr sig och VILL ses!





Jag saknar Jessica! Älskade syster. Men hon kommer hem imorrn igen tror jag. :)

Syrran & jag, nyårsafton 2009 tror jag?
Hos Anki.


Nej nu ska jag göra iordning tvätten, har tvättid idag också..

Puss Hej


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback