Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Snörvel.. + bilder

Usch jäkla förkylningar, Hugo har blivit sämre, jag har blivit dyngförkyld, dock inge feber åt mig än och jag hoppas jag slipper!!
Hatar att ha feber!
Det bästa jag har gjort (förutom barnen såklart) är att opererat bort halsmandlarna!
Hade jag haft dem kvar hade jag haft halsfluss var och varannan vecka, det hade jag förut.
Sen jag tog bort dom för ca 8 år sen har jag knappt haft ont i halsen alls. Vääldigt skönt.


Har tvättstuga nu, och det var kallt idag, blää. -20..
på med mössa & pysa iväg..

Annars idag ska vi väl bara va hemma och kurera oss,
ska skicka Ronny och köpa alvedon..
jag gillar inte att ta mediciner, men alvedon måste jag ta ibland om jag ska klara av att vara själv med barnen, speciellt när jag får så jävla ont i kroppen & feber.

Nu är jag galet less på dessa sjukdoms tider!
Vill ha våår & sommar & sol och förhoppningsvis inte lika mycket sjukdomar ;)
Man kan ju alltid hoppas.

Vad gör ni denna kalla söndag?





Båda bilderna är tagna av Hugo,
min duktiga kille! :)













Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback