Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Todiloo!

Sorry att jag inte har skrivit så mycket de senaste dagarna..
har haft fullt upp och inte haft särskilt stor lust att skriva nåt.

Det är mycket som händer nu minsann ;)


Idag har iaf jag & syrran vart på stan en sväng, jag hade en presentcheck
som jag shoppade upp.


Nagellack, nagelförstärkning (funkar skitbra på mina naglar!),
örhängen, armband, hårgrej, lösögonfransar..
Hade jämt lösögonfransar förr när jag var ut på nåt skoj,
men det var några år sen nu.
Tänkte jag skulle pröva pilla dit några på lördag ;)

Då blir det först dop för lille Kim,
sen skynda sig hem och på middag & fest.
Det blir ju lite firande för att syrran har fyllt 20 och för att jag snart fyller 25 ;)




Liten Hugo här om dagen, han var nybadad och ville att jag skulle fota hans hår :p
toker.


Max mumsar i sig välling :)


Vincent sov så skönt så :)




Vincent på vift, nu jäklar förflyttar dom sig snabbt!
Vad hände, nyss var dom ju små och typ orörliga :p


Max


Hugo :)


Nu blir de tv!
Puss & hej

Kommentarer
Postat av: Ellie

Hej!



Har tvillingarna börjat krypa än?

Hur går det på nätterna? Sover de hela natten lång eller får du kliva upp?



Kram

2011-02-23 @ 21:16:15
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Hej!

Hoppas allt är bra i läsandets stund..intressant inlägg som alltid.



Kram från mig till dig ♥

2011-02-24 @ 02:39:10
URL: http://wiilow.blogg.se/
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Tack :) Ska du göra något kul i helgen då? :)

2011-02-24 @ 12:55:06
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback