Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Todiloo

Hej hej,, har inte haft så mycket att dela med mig av ..
syrran var här igår, det var mys.
Sen somnade barnen snällt vid 19.30, så jag fick en hel kväll för mig själv,
satt och tittade på Familjen annorlunda & CSI i tystnad!
Inget barn som skrek, ingen karl som byter kanal hela tiden och pratar så man knappt hör tvn :p
R jobbar kväll den här veckan..

Så det var en lugn & skön kväll, sen somnade jag bums.
Dock vaknade jag med världens huvudvärk idag.
Tänk att det alltid är nånting, vi har varit sjuka på nåt sätt hur länge som helst nu.
Är det inte nåt av barnen så är det jag eller Ronny..
men men antar att det blir så när man är några st, + att vi har ett dagisbarn. :p

Jag & barnen skulle på Öppna förskolan och träffa både Helen & Catrin idag,
men jag orkar inte. :(

Det är så jobbigt, jag får så dåligt samvete, känner mig som världens tråkigaste mamma och världens tråkigaste kompis.
Men men vad gör man..
måste orka ta hand om barnen hela dagen.
Det märks verkligen nu när man har fler barn,
det går inte att vara lika social som förut, tråkigt nog :(
Det blir nog bättre när tvillingarna är lite större, är ju så svårt att göra nåt när jag är ensam med barnen, om man ska nånstans liksom, jag kan inte bära båda två, dom har blivit för tunga :p

Jaja, jag ska ta en alvedon och en kopp kaffe.
Puss & hej

Kommentarer
Postat av: Catte

Men du! inte ska du ha dåligt samvete över det, det kan hända ju alla. Däremot den 22;a får du inte ha huvudvärk för då är det gipsavtryck på öppna om du vill göra . :)

Hoppas det har blivit bättre med skallebanken nu! :)

Kramar

2011-02-08 @ 15:37:59
URL: http://varatlillaliv.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback