Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Aahh..


vi pratade igår och kom fram till att vi ska nog försöka igen..
och funkar det inte då, så då vet vi båda vad som gäller.
Vore skönt om vi iaf stod ut tills det finns någon lägenhet!
Är hur jobbigt som helst att bo under samma tak när man vet vad som väntar.

Men jag känner mig bara förvirrad, vet ingenting,, vill ingenting.
Har många vänner som vill ses och frågar hur jag mår osv,
jag är jätte tacksam för det!!
Men jag känner bara att just nu så orkar jag inte träffa så många..
måste försöka räta ut mina tankar på nåt sätt,
så jag kan se framåt..

Idag ska jag iaf till psykologen, ska bli skönt att prata med någon helt utomstående.


Idag ska Ronny till Avesta på vintercruising..
jag är hemma med barnen & myser.
Max & Vincent är jättesnoriga, usch är så jobbigt för dom,
jäkla förkylningar som aldrig ger sig.

Men det känns iaf att den tyngsta vintertiden snart är över, det står inte på förräns det är våååår!!
Det ska bli hur skönt som helst!!
Vill ha lite sol! :)




Fyllebild från nyår ;)
Mina älskade vänner Ammie & Helen!

Kommentarer
Postat av: Nathalie @ Bloody Disgusting

Sett någon bra film på senaste som du kan tipsa om?

2011-01-05 @ 19:46:00
URL: http://bloodydisgusting.blogg.se/
Postat av: Ammie

Åh jag älskar dig vännen! <3

Finns här o de vet du...



Puss

2011-01-05 @ 22:37:36
URL: http://ammiecool.webblogg.se/
Postat av: Jannika mamma till Jillian

Ibland är det nog bra att inte känna något och bara vara neutral, din kropp och ditt huvud kanske samlar sig till att fundera ut va du verkligen vill liksom. Och d e ju helt ok det med, man ska ju itne tvinga fram känslor.

Hoppas att det löser sig till det du vill.

Tänker på dig/er! Kraaam

2011-01-08 @ 23:01:52
URL: http://jannikassmulor.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback