Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

BVC & en jävla bil

Hej hej!
Dagen har börjat bra idag.
Fick sova nästan hela natten, tvillingarna brukar vilja ha mat vid 4-5 annars men inatt sov dom ända till 7.30, trodde inte mina ögon när jag tittade på klockan! :p

Hugo somnade sent igår, 22.30.. så han sov så vi fick väcka han vid 9.
Han har blivit otroligt svår att lägga på kvällarna,
han somnar jättesent jämt, oavsett om han har varit jätteaktiverad under dagen eller om vi bara haft en slö/mys dag inne.
Vet inte vad man ska göra åt det, det kanske bara är en period, hoppas på det iaf!

Jag gick iaf upp före alla idag och fick både duscha & äta frukost i lugn och ro!

Även jag sov jättebra inatt, förutom att jag vaknade av att Tic bet mig i fingret!
Jäkla katt! Nu har jag värsta hålet i fingret hehe.


Allt gick bra på BVC också, Max väger prick 7 kg, Vincent väger 6,8 kg. Båda är 68 cm långa.
Så nu har lillen kommit ikapp storebror ;)
Dom följer sina kurvor fint, dom är lika långa som "normal" på kurvan,
men ligger fortfarande under på vikt & huvudomfång.
Men huvudsaken är att dom följer sina kurvor.
Dom skulle ha fått sina 6 månaders vaccinationer förra veckan,
men då spydde ju Hugo så vi fick inte komma dit. :p
+ att läkaren ändå var sjuk.

Så vi fick en tid för att väga & mäta idag och vaccineras ska dom göra den 24/1.
Så vi fick inte åka utomlands före sa dom :p
haha ingen risk.. har ju knappt pengar till mat så :p

Men jag ser ljust på våren, inte lika mycket utgifter som hösten!
Då var det ju dop, 3 års kalas & jul.
I vår är det bara lite födelsedagar, och jag fyller 25 ;)
Men inget mer än så..



När vi skulle åka ifrån BVC så startade inte bilfan,
jävla bilar, är bara krångel hela tiden!
bara det inte är så mycket snö ute så ska jag gå överallt igen!
Är inte så lätt att ta sig fram med en stor tvillingvagn med nästan 14 kg bebis i,
+ att få Hugo med sig på antingen pulka eller bob,
på vägar som knappt är plogade!
Och är det inte massa snö ivägen så är det halt.

Jag längtar till vår & sommaren, sol, värme & bar mark!!

Nu ska jag till tvättstugan, har tvättat både igår och idag så nu är tvättkorgarna faktiskt snart tomma :)

Hej så länge.




Kommentarer
Postat av: Sandra

HeJ :) Jag ska bara flytta till en större lägenhet här på hagen :)

2011-01-07 @ 17:35:12
URL: http://sfranssons.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback