Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

God morgon!

Sitter här ocn snörvlar, jäkla förkylning.
Igår mådde jag lite bättre iaf, så R jobbade och jag fixade allt annat..
Men det kändes, var helt slut på eftermiddagen,
hög feber igen.. hatar att ha feber. Litegrann är väl okej, det har jag ganska ofta,
men inte hög feber, usch man tror ju att man ska sväva bort eller nåt :p

Fick även besök av mamma igår, det är alltid lika trevligt!

Inatt drömde jag att syrran & Micke gifte sig, det var såå roligt. Haha, fast lite stört också,
mina drömmar är ju konstiga..
Micke hade vatt eller svinkoppor och det blev översväming mitt i alltihop. :P
Och han hade en storebror som var såååå charmig.
Hihi.


Har nyss gett tvillingarna lite frukost, Hugo sover fortfarande.
Han fick va ledig från dagis igår och idag, jag orkade verkligen inte stressa iväg på morgonen när jag mådde/mår så dåligt.
Jag tror han tycker det är skönt med lite sovmorgon faktiskt :)


idag tänkte jag att jag ska fixa naglarna lite,
om barnen är lugna och snälla, annars får jag göra det sen..
Ska även ta bort all ren tvätt eftersom vi hade tvättid igår.
Vi har tvättid 2 ggr / vecka, men ändå så är det såå mycket tvätt.
Det är fan inte klokt. :p


Aja nu ska jag fixa lite, äta frukost kanske vore en bra idé!
Puss Hej

Kommentarer
Postat av: Wictoria - ung 3barnsmamma & fotograf.

ja det förstår jag, tvillingar är nog ett jädrans jobb :O



jaa, oftast är det ju vanligt virus om man har tur :( men nu hade vi inte sån tur.

kramar.

2011-01-28 @ 08:54:51
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback