Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Jisses..

Usch va förkyld jag är!
Trodde förra veckan var hemsk, men det är ingenting mot nu.
Då hade jag hög feber, nu har jag det + allt annat som hör en förkylning till :p
Skönt att det bryter ut iaf, hoppas bara det försvinner snart :)
Hugo är också förkyld, Vincent hostar.
Max är frisk, än så länge.


Imorse så gick jag upp som vanligt och gav tvillingarna mat, sen somnade dom om, och Hugo sov fortfarande, så jag gick och lade mig.
Sen när jag skulle vakna så vet i sjutton vad som hände,,
det måste ha varit en helmysko dröm.
Jag kunde inte vakna, jag hörde tvillingarna skrika och Hugo försökte prata med mig,
men jag kunde inte vakna.
I drömmen så vet jag att jag verkligen försökte vakna, men varje gång jag trodde jag lyckats så
var jag fortfarande kvar.
Usch drömmarna kan va så mysko när man har feber.
Jag vet inte ens om barnen skrek eller om det bara var i drömmen men..
till slut vaknade jag iaf.

Snart kommer syrran hit och hjälper mig tills Ronny slutat jobba.
Har tagit massa alvedon men det hjälper inte särskilt mycket..


Jaja.. hej hej..

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback