Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Köttbulleee

Jag & Hugo har precis avnjutit dagens middag, det blev min egen gjorda potatismos, köttbullar, gräddsås & lingonsylt. Var riktigt gott med det idag :)
Den rätten påminner om min söta mormor, jag minns när vi var lite yngre och åkte och hälsade på,
dom har ofta bott utanför Mora, nu bor dom i Falun. Men när vi var dit så fick vi middag,
potatis, köttbullar, sås & lingonsylt :)

Tvillingarna åt Biff stroganoff, och nu sover dom.


Jag ska väl plocka bort rena tvätten efter tvättiden vi hade idag, det ligger kläder överallt!
Är stoor skillnad mot när vi var 3 i familjen :p

Föresten, jag vägde mig idag, jag har fasiken gått ner 3 kg på två veckor.
Fast jag inte har gjort så mycket,
jag försöker äta var 3e timme, och jag rör mig typ hela dagarna eftersom det blir mycket sånt när man har 3 barn & ett hem som av någon anledning alltid är rörigt haha.

Jag blev jätteglad iaf!
Jag har faktiskt känt det, det syns ju inte kanske men man känner ju sig på nåt sätt lite annorlunda..
Och man blir ju mycket mer peppad när det händer nåt! :)

Hihi :)

Kommentarer
Postat av: Catte

Ja men då säger vi så :)

Hör av mig imorgon om tid och så, :)

Kramar

2011-01-11 @ 17:23:45
URL: http://varatlillaliv.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback