Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Nyårsbilder!


Först hälsade vi på Helen, Henkan, Ida & Kim :)


Sen var vi till mamma, men tog ingen bild där..


Hem & gjorde mat, vi åt lasagne, alltid lika gott, även på nyårsafton ;)

Sen åkte jag till Ammie & Ronny m.barn åkte till barnens farmor.



Jag & Helen diskuterar :p


Helen & jag, hmm, vem tog den här bilden & varför? Haha.



Ammie, jag & Helen :) ♥






Fina Helen! Det var jättekul att du var med ett tag!! :)



01012011 !
Jag, syrrans kille Micke, syrran & Johanna.


Älskade vännen Ammie & jag, men jag såg så hemskt ut så den bilden fick va liten haha.


Johanna, Jessica & Micke


Poff poff! Gott nytt år :)




Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback