Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Suck..

Dagen hittills har varit lika hemsk som igår.
Varför mår jag såhär?!?
Jag borde vara så glad..
jag kan inte ens minnas när jag var glad sist, hur känns det att vara glad??
Har bara en klump i magen och hjärnan är bara avstängd.
Jag orkar inget, jag vill inget.
Jag gör bara det jag måste.
Jag känner liksom ingenting, ingen lust, ingen vilja, ingen glädje, ingen sorg.

Jag känner mig som världens sämsta, på allt.
En hemsk mamma.


Jag blir så ledsen, jag har 3 underbara barn, jag borde inte må såhär!!

Allt känns bara så meningslöst..
"varför" är det enda jag har i huvudet,, varför ska jag göra det, varför ska det va så osv..

Imorgon ska jag till psykologen, ska bli skönt att prata lite. Om jag tar mig iväg det vill säga.
Bara av tanken att jag ska gå och lämna Hugo på dagis ger mig en feet ångest.
Såna enkla saker gör så att jag bara vill gräva ner mig.

Jag måste va störd eller nåt, min hjärna är kaputt..



Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback