Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Fullt upp

Hej hej!
Ledsen att jag inte har skrivit nåt, har varit fullt upp hela helgen.

Igår hade jag världens ångest dag..
så mycket funderingar kring allt..
Hur allt kommer gå när R fått lägenhet.
Med barnen kommer det gå bra, det är jag övertygad om.
men allt annat,,
jag vet att jag kommer deppa ihop när barnen är hos R och jag ska sitta här alldeles ensam.
Jag är inte van att va ensam.. det kommer bli helt kaos..

Sen pengar, jag kommer ju ha så vi överlever men sen då, hur ska jag lyckas få nåt jobb?
Jag som inte ens har körkort! har man körkort så har man ju mycket större chans att få jobb.
Och visst, nu kanske jag kommer ha mer tid att ta körkort, men inga pengar till det.
Och inga rika föräldrar som betalar heller :p
Ibland hade man ju nästan önskat att man hade någon som kunde hjälpa till lite,
endel har ju verkligen föräldrar som betalar massor åt dom, och ja lite avis blir jag.
Men men det är som det är och jag är ju van att leva så ändå.

Sen kärleken.. inte för att jag har tänkt skaffa någon ny än på länge,
man tankarna finns ju där,
att tänk om jag aldrig hittar någon, ska jag va ensam resten av livet osv :p
Jag har liksom inte behövt bry mig om sånt på flera år så nu blir det ju lite konstigt,
och hur fan gör man om man ska träffa nån, jag minns inte ens hur man flörtar haha!
Sen är det ju det där också, vem vill träffa någon som redan har 3 barn..
är flera st som påpekat att 3 barn är såå mycket och lycka till att hitta nån som vill det ..

3 barn är inte mycket, det vet jag. Men folk ska ju alltid komma med såna puckade kommentarer och det kanske inte alltid är så kul att höra massa sånt..


Nej nu har jag inte tid med detta, tillbaks till tvättstugan!!
Hej hej..

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback