Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Gaaalen..

Jag blir snart galen, hela förmiddagen har bestått av skrik, allmänt kaos med allt.
Max & Vincent har ju inte fått fler än 2 tänder ÄN, dom tar väldig tid på sig dom där tänderna :p
men antagligen kommer dom få flera st typ samtidigt snart..
och det märks verkligen.
Dom har skitit löst flera veckor nu, och på nätterna, så varje morgon är det bajs överallt och det är bara att tvätta allt och bada barn..
alltid lika kul start på morgonen, men vad ska man göra då, vet ju inte exakt tid då dom skiter så jag kan ju inte gå upp och kolla hela natten,, måste sova också så jag orkar med dagarna!!

Börjar bli lite tjatigt med allt bajs känner jag,
och idag har dom verkligen varit skrikiga, dom är alldeles svullna i tandköttet så jag hoppas som fan att tänderna kan spricka fram snart!!

Stackars barn, vad dom måste gå igenom alltså :(


Mina älskade pluppar! ♥


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback